Prime Sistem ve Teknoloji A.Ş. 81 ilde SLA süreleri içinde yerinde bakım hizmetleri sunmaktadır.81 il sınırları dahilinde çeşitli Müşteri/Tüketicilerde kurulu bulunan veya kurulacak olan muhtelif model ve marka ürünleri, bu modellere ait ekipman (marka ayrımı olmadan), yedek parça bakım hizmeti sunmaktadır. Firmaların hem zaman, hem de maliyetten tasarruf yapmasını sağlayan bu yapı ile aşağıdaki operasyonel süreçler en yetkin şekilde ve kısa süre içinde gerçekleştirilmektedir.
Prime Sistem IT Infrastructure Library (ITIL)’da açıklanan tavsiyeler doğrultusunda teknik destek hizmetleri sağlamaktadır. Bu hizmetlerden yararlanan şirketler talebin kayıt altına alınmasından, hizmet teslimine ve BT personelinin performansının izlenmesine kadar uçtan uca kullanıcı talep işleme süreçlerini optimize edebilirler.
Masaüstü ve Network Destek Hizmetleri
Tekli Pos, Ortak Pos Onarım ve Bakım Hizmetleri
Saha Destek ve Operasyon Hizmetleri
Prime Sistem IT Infrastructure Library (ITIL)’da açıklanan tavsiyeler doğrultusunda teknik destek hizmetleri sağlamaktadır. Bu hizmetlerden yararlanan şirketler talebin kayıt altına alınmasından, hizmet teslimine ve BT personelinin performansının izlenmesine kadar uçtan uca kullanıcı talep işleme süreçlerini optimize edebilirler.

Masaüstü ve Network Destek Hizmetleri
Tüm bilişim envanterinize ilişkin yerinde destek hizmetlerini Prime tecrübesi ile gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı sistemi üzerinden taleplerinizi izleyebilir ve raporlayabilirsiniz.
Prime yedek parça dahil yada parçasız yerinde onarım hizmetlerini SLA standartlarında sunmaktadır.
Bu kapsamda ;
- PC imaj yönetimi
- OS Versiyon Yönetimi
- BT Envanter Sayımı
- Network Temel kurulum
- Network Advanced Kurulum
hizmetleri alabilirsiniz.
Tekli Pos, Ortak Pos Onarım ve Bakım Hizmetleri
Tekli POS ve Ortak POS saha bakım hizmetlerimiz il her türlü pos cihazına yerinde servis hizmeti sağlıyoruz.
Bu kapsamda aşağıdaki hizmetleri sunuyoruz.
- POS kurulum hizmeti
- POS ve çevre birimleri bakım ve sorun giderme
- Yeni versiyon yükleme
- Pos Kullanıcı eğitimleri
- Yedek Parça ve Sarf Malzeme dağıtımı
- Stok takibi ve Yönetimi
Ortak POS operasyonları standart POS hizmetlerinden farklılaşmaktadır. Farklı bankaların çalışma standartları ,uygulamaların kombinasyonları ,çalışma prensipleri ,çoklu banka hizmet takibi ,raporlama , ek eğitim ihtiyaçları gibi durumlar Ortak POS için hizmeti çeşitlendirmektedir.
Bu alandaki hizmetlerimiz sürdürülebilirlik,deneyim ,zamanlama,SLA disiplini açısından kalite gereksinimleri yüksektir. Prime bu hizmetlerinde üye iş yerlerinin sorunsuzluğu ve memnuniyetini esas almaktadır.